Cautare globala
Grupe (expandabil)
· Consumabile ink, toner, riboane
· Periferice IT si printing · Oferte MPS · Ergonomie Birou · Instrumente de scris si accesorii · Accesorii birou, birotica generala · Organizare documente · Articole din hartie · Articole prezentare · Videoproiectoare, LFD · Sisteme Videoconferinta · Laptopuri, tablete si accesorii · Calculatoare si accesorii PC · Telefonie · Baterii, Casete, CD/DVD · Articole scolare Curs BNR 21-11-2024
|
↑↓ Coş cumpărături (Gol)
Garanţie şi ServiceGaranţie şi Service Service-ul si garantia produselor Produsele cumparate folosindu-va de informatiile afisate pe acest site si/ sau de la OFFICE MAX SRL RO10839469 sunt insotite standard de garantia specificata in descriere, oferta tehnica/ comerciala, contract sau factura, dupa caz. Fiecare produs care beneficiaza de garantie comerciala va fi identificat ca atare. Produsele care detin Serial Number (NO) vor fi inscrise pe factura fiscala cu SN, model, marca, durata garantie, sau, dupa caz, vor fi insotite de certificat de garantie distinct atunci cand aceasta se impune. Conditii de garantie/ service neuzuale inseamna: perioada de garantie extinsa peste garantia producator, conditii de service diferite de garantia standard producator a produsului, service-ul este asigurat de o alta entitate. In cazul in care conditiile de garantie/ service nu sunt cele uzual acordate de producator (certificat emis de producator si semnat de OFFICE MAX), prevaleaza oferta tehnica si comerciala acceptata online sau in contractul comercial, functie de canalul de achizitie, fara a fi necesare documente suplimentare facturii.
Predarea produselor in service se face la adresa: Str. Siret 95, Bucuresti 1, tel/fax 021 5298855, L-V orele 9-18
Pentru confortul dvs. va rugam sa anuntati intai incidentul de service pe e-mail la service@officemax.ro, folosind formularul disponibil aici. Nu este necesar certificat de garantie pentru aceasta ci doar identificarea clara a produsului (SN, model, brand; daca nu exista SN atunci nr. facturii de aprovizionare, model si brand), date de contact in vederea rezolvarii incidentului (mail, telefon, persoana de contact client). Este posibil sa se poata rezolva fara deplasare problema de functionare aparuta (80% din cazuri). Pentru predarea in service a produsului in garantie (exceptie cele insotite de certificate de garantie producator care indica companii de service distincte de OFFICE MAX) va rugam sa respectati urmatoarele reguli: - va rugam sa specificati exact factura pe care apare produsul iar in cazul echipamentelor, componentelor, perifericelor, si seria produsului, modelul, marca, persoana de contact, adresa echipamentului.
Din experienta, in semn de respect pentru client sugeram: - imediat dupa receptia produsului TESTATI-L intensiv; majoritatea cazurilor de defectiuni la echipamente sunt de tipul DOA (dead on arrival) - adica din pachet, de la bun inceput - pe parcursul utilizarii anuntati pe adresa de service@officemax.ro de la bun inceput eventualele neconformitati / probleme in utilizare astfel incat defectiunile constatate sa nu se acutizeze, respectiv sa fie remediate inainte sa antreneze stricaciuni mai mari; personalul tehnic OFFICE MAX va va sfatui ce este de facut in fiecare situatie in parte. - in cazul in care aveti nevoie de sfaturi in utilizare solicitati informatiile pe sales@officemax.ro. Va garantam raspuns educat in maxim 1 zi lucratoare!
Cauze care duc la pierderea garantiei includ dar nu se limiteaza la: Echipa OFFICE MAX |
Contul meu
Registru Incasari si Plati A4, 100 file...
Pret lichidare: 1.00 RON Plic B4 250x353 mm, kraft 90 g/mp, guma... Pret lichidare: 0.30 RON |
Copyright © 2007-2024 OFFICE MAX SRL |