Cautare globala
Grupe (expandabil)
· Consumabile ink, toner, riboane
· Periferice IT si printing · Oferte MPS · Ergonomie Birou · Instrumente de scris si accesorii · Accesorii birou, birotica generala · Organizare documente · Articole din hartie · Articole prezentare · Videoproiectoare, LFD · Sisteme Videoconferinta · Laptopuri, tablete si accesorii · Calculatoare si accesorii PC · Telefonie · Baterii, Casete, CD/DVD · Articole scolare Curs BNR 20-12-2024
|
↑↓ Coş cumpărături (Gol)
OFFICE MAX STATEMENT
“Make sense” for business
Acum, la peste un an de la “intrarea” Romaniei in criza, reiteram cateva informatii care credem ca sunt necesare pentru o decizie de business inteligenta.
OFFICE MAX este infiintata in 1998, asociatii avand experienta de lucru in achizitii in societati multinationale.
Suntem adeptii idei de “make sense”.
Ce intelegem noi prin “make sense”? Ce facem noi trebuie sa “make sense for business”.
Nu va propunem decat acele produse care, din punctul nostru de vedere, “make sense for business”.
Nu are rost sa cumperi produse de un nivel calitativ scazut, chiar daca par sa aduca o reducere initiala a costurilor. Pretul initial nu reprezinta tot costul de utilizare pentru companie.
Si ca sa fie mai limpede dam cateva exemple aproape de intelegerea tuturor:
a. poate sa curga pasta;
b. scrie intrerupt;
c. nu scrie la fel de mult ca un produs de calitate;
d. in anumite situatii (cum ar fi temperature scazuta) nu mai scrie de loc
Par lucruri marunte, dar nu este chiar asa pentru utilizator. De aceea recomandam produse care “make sense” sa le utilizati.
De aceea avem un portofoliu de produse care sunt in concordanta cu principiul nostru “make sense for business”, produse care sunt “de incredere” (dependable), de calitate buna, nu neaparat scumpe, ci sunt de fapt “value for money”. Daca incercam sa facem o analogie, nu dorim sa va dam Mercedes-uri sau BMW-uri la toti angajatii, ci mai degraba un VW Golf.
De aceea va propunem sa va facem o prezentare in care sa va aratam cum costurile pot scadea chiar daca initial produsele nu sunt cele mai ieftine de pe piata.
Va propunem un calcul simplificat despre costul unei imprimante, pe o perioada de 36 luni.
Am ales cateva imprimante HP, ce se preteaza la business, cu duplex si retea.
Preturile folosite in calcul sunt preturile de lista end-user propuse de HP, valabile pentru luna iulie 2010.
Cifrele pe fond verde din ultimul tabel reprezinta costul cel mai mic de imprimare.
Rezultatele vorbesc de la sine, dar putem sintetiza asa: “Cea mai ieftina imprimanta nu este neaparat imprimanta care costa initial cel mai putin, ci depinde de mai multi factori”.
De aceea, noi nu o sa incercam sa va vindem un echipament anume, de la o anumita marca, ci vom propune acel echipament care este cel mai potrivit pentru dvs.
In alta ordine de idei
· putem face facturi consolidate (lunare)
· putem livra unde doriti
· putem factura pe centru de cost, per locatie
· aveti o cerinta anume? Probabil ca este posibila cu noi
- ex. Coduri UNSPSC
- ex. Cod de bare pe factura, cu informatiile care le doriti dvs
- ex. Rapoarte detaliate de vanzari (produse, marci, you-name-it-we-probably-have-it)
- in momentul in care aveti un pret “negociat” il vedeti si pe interfata web, cand sunteti logati
Pentru detalii, oferte personalizate sau prezentari va invitam sa apelati cu incredere la noi!
Cu stima,
Echipa OFFICE MAX
|
Contul meu
Registru repertoar A4 98 file 70gr, cop...
Pret lichidare: 17.25 RON CC530A Cartus toner negru ORIGINAL No.3... Pret lichidare: 400.00 RON |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Copyright © 2007-2024 OFFICE MAX SRL |