Solutii de printare Office Max - Catalog Online - Office Max, Bucuresti
Office Max Jabra Engage

 
↑↓ Coş cumpărături (Gol)

Solutii de printare Office Max

Solutii de printare full service OFFICE MAX

 

Cat costa sa printezi?

Nimeni nu poate raspunde direct la aceasta intrebare.

Costul de printare este suma unor costuri adesea nebanuite sau necuantificate din care costul direct cu echipamentele/ consumabilele/ facturile de service sunt doar varful eisbergului.

Datorita cresterii complexitatii infrastructurii IT necesare pentru:

  1. desfasurarea activitatii curente
  2. stocarea informatiei in format digital dar si pe suport hartie (obligatoriu adesea prin legislatie)
  3. trasabilitatea actiunilor/ documentelor/ responsabilitatilor
  4. accesul la informatie din surse multiple, adesea digitale
  5. necesitatea compilarii informatiei provenite din surse pe suport fizic si digital
  6. necesitatea integrarii informatiei/ rezultatului analizarii informatiei intr-un circuit de documente fizice sau/si digitale

costurile IT au crescut si cresc in continuare pentru orice organizatie, indiferent de marimea sa. In plus necesita personal din ce in ce mai specializat pentru gestionarea ei corecta.

Promotia de printing a LUNII:

Specializarea costa in 2 moduri:

  1. hiperspecializarea presupune un cost al resursei specializate ridicat datorita calitatii sale
  2. presupune necesitatea utilizarii mai multor resurse umane pentru inchiderea unui ciclu/ proces care anterior nu necesita atatea cunostinte/ experienta/ specializare

Alte costuri asociate printarii sunt:

  • costuri de achizitie: resursa umana, materiala, transport, cheltuieli financiare asociate, cheltuieli de telefonie/ gestiune/ depozitare/ …
  • costuri de exploatare: cota regie pentru spatial ocupat de echipamente, costuri de curatenie, igienizare, intretinere, service, training personal; costuri cu timpii morti, pagini inutilizabile, consumabile print, consumabile service, personal care asigura monitorizarea necesarului de consumabile, comanda, primirea facturilor/ gestiunea consumabilelor, procesare comenzi/ facturi/ plati, personal IT; costuri cu curentul electric utilizat

Foarte relevante aici sunt:

  1. costurile necuantificate cu personalul propriu implicat in rezolvarea incidentelor de service, de la aparitia lor pana la rezolvare si care implica: IT, Procurement, Financiar, Utilizator Final
  2. costurile de achizitie, inclusive necesitatea alocarii de resursa umana procurement si IT perpetuu pentru adaptarea la o piata din ce in ce mai specializata
  3. costuri cu consumabile de service/ print neincluse in contract
  4. costuri cu incidente de service

Exemplu

Este foarte complicat pentru orice comparator sa compare o oferta de:

  1.  38 Eur pe luna incluzand echipament multifunctional BW 4-in-1 + 2000 pagini mono printate pe luna si full service, cost pagina suplimentara mono 0.0129 Eur

cu o oferta de

  1. 85 de Eur / luna pentru un multifunctional color cu 2000 pagini mono si 1000 pagini color/ luna incluse in abonament cu cost pagina suplimentara mono de 0.0085/ color 0.0498 Eur

Pare un pret urias chiar si pentru specialisti.

In realitate, pretul unui toner mono de 2.500 pagini este de 85 Eur pe luna, iar pagina color costa de 5-10 ori cat cea monocroma. Cu un raport simplu de 1/5 cost mono / cost color obtinem un cost total de 0.019 Eur / pagina in cazul A si 0.01214 Eur / pagina in cazul B!!

Pretul de 85 Eur este de fapt  in final mai bun pentru Client decat cel de 38 Eur/ luna, luand in cacul raportul de macar 1/5 pagina mono / pagina color ca cost.

+ in al doilea caz aveti posibilitatea de a imprima COLOR*.

+ al doilea caz permite extinderea consumului la un pret / pagina suplimentara mult mai performant!

Dar nu va fii perceput asa de catre majoritatea clientilor decat daca au personal hiperspecializat care sa analizeze ofertele de print iar nevoia de imprimare color este reala si inteleasa de client.

Pentru toate aceste probleme exista rezolvari in limita colaborarii dintre furnizorul de solutie si beneficiarul ei.

Totul pleaca de la NEVOIA de utilizare a Beneficiarului.

Nu de la o schema de echipamente.

Echipamentele sunt cele care se pliaza pe nevoile clientului si sunt ULTIMELE care se selecteaza in cadrul unui astfel de proiect.

Totul pleaca de la costuri si necesitati.

 

Pentru toate acestea suntem la dispozitia Dvs.

Avem nevoie doar de informatie si colaborare IT/ purchasing pentru a face o schema de lucru plauzibila si a va prezenta o solutie care sa raspunda necesitatilor actuale, permitand in acelasi timp, lucru foarte important, dezvoltare si adaptare la evolutii ulterioare ale companiei Beneficiar.

Ce oferim:

Solutia completa sau solutii personalizate pe segmente de print conform necesitatilor clientului.

* Ce aduce utilizarea de printuri color?

Studiile arata ca:

  • Culoarea este primul lucru pe care un client il remarca la un document cu logo-ul organizatiei Dvs.; exista o serie de studii care asociaza culorile sectoarelor economice si senzatiei pe care o provoaca in recipientul uman perceptia logo-ului de o anumita culoare
  • Decizia de achizitie a unui produs este in piata consumer influentata in proportie de 60-80% de culoare
  • Identificarea prin utilizarea culorii a datelor importante de pe facturi (nr, total, scadenta, rabat…) creste rata de colectare in termen a incasarilor cu peste 20%.

Fara sa mai discutam de prezentarile, comunicarile office si oferte unde culoarea este cea care pune in evidenta mesajul.

Copyright © 2007-2024 OFFICE MAX SRL