Cautare globala
Grupe (expandabil)
· Consumabile ink, toner, riboane
· Periferice IT si printing · Oferte MPS · Ergonomie Birou · Instrumente de scris si accesorii · Accesorii birou, birotica generala · Organizare documente · Articole din hartie · Articole prezentare · Videoproiectoare, LFD · Sisteme Videoconferinta · Laptopuri, tablete si accesorii · Calculatoare si accesorii PC · Telefonie · Baterii, Casete, CD/DVD · Articole scolare Curs BNR 04-12-2024
|
↑↓ Coş cumpărături (Gol)
Despre noiStimati Clienti, OFFICE MAX se adreseaza prioritar persoanelor juridice ( B2B ) , consumatoare de echipamente, componente, accesorii IT, printing, ergonomie de birou, papetarie si birotica generala. Avem o experienta bogata si intelegem:
Adaptam oferta si conditiile de livrare cerintelor clientilor. Livram atat pe comenzi centralizate intr-o locatie de destinatie curenta (depozit, HQ, centrala achizitii) cat si pe comenzi emise la nivel de locatie, department/ locatie, persoana/ department/ locatie, atat in Bucuresti (delegati proprii) cat si in teritoriu (delegati sau curieri). Incepand cu 2020 livram si in sisteme de work from home in toata tara. Suntem familiari cu sisteme de purchasing de tip iProcurement (Oracle), SAP, Ariba, Taulia sau Coupa; asiguram trasabilitatea comunicarilor cu clientul si redundanta astfel incat procesul de ofertare/ comanda/ livrare/ facturare sa nu sufere din cauza concediilor, caderilor de tensiune, internet, indisponibilitatii fizice a unei persoane sau alte cauze care tin de noi in calitate de furnizor. Intelegem cerinte de tip: - centru de cost - adresa de mail pentru procesare facturi / avize / dovezi livrare
Actionam pe piata din 1998, astfel incat, prin prestatia si coerenta conduitei noastre putem asigura suportul disponibil pentru Romania din partea reprezentantilor vendorilor prezenti local, dar si a intregului lant de distributie asigurand redundanta maxim posibila din punct de vedere logistic.
Oferim intreaga gama de servicii disponibile pentru sourcing corporate, incepand cu:
*peste un consum minim necesar/ valoare minima per contract
Asiguram suport pentru un sortiment extrem de extins de produse de tip business, prin cei peste 140 de furnizori activi anual (peste 100.000 de produse). Produsele complementare activitatii curente corporate se modifica anual in functie de nevoile si cerintele Clientilor nostri dar si a prezentei pe piata a vendorilor, topul preferintei clientilor, respectiv nivelul de servicii/ service disponibil pe un brand la un moment dat respectiv penetrarea pe piata a unui produs/ brand/ serviciu si cererea client pentru el. Daca in 2019 contractele MPS reprezentau majoritatea astazi suntem specialisti in Collaboration si HW+accesorii/ componente IT, sisteme de videoconferinta si casti. Maine? Ce va fi util si necesar. Putem seta conditii de lucru, preturi speciale per reper/ brand/ categorii produse sau in proceduri de achizitie, dar putem efectua si spot buy in contul clientilor corporate. Suntem certificati ISO 9001:2015 si ISO 14001:2015 si inregistrati in registrele producatorilor EEE si de baterii si acumulatori, inchizand circuitul colectarii pentru clienti prin asocierea la ENVIRON sau prin programe de colectare directa vendori/ alti prestatori autorizati. Putem gestiona pentru client situatia garantiilor si a stocului minim astfel incat sa nu exista disfunctii care sa impedimenteze activitatea sa curenta.
Va invitam cu drag sa deveniti si Dvs. Clientul nostru! Echipa OFFICE MAX
|
Contul meu
C500S2CG Cartus toner Cyan, ORIGINAL, S...
Pret lichidare: 230.00 RON Energizer Foot Support - suport ergonom... Pret lichidare: 197.00 RON |
|
Copyright © 2007-2024 OFFICE MAX SRL |